zaterdag 8 december 2007

Überbitch


Zouden ze in Den Haag dan écht niet weten dat alle (huidige) oorlogen gebaseerd zijn op leugens van Bush Inc.? Dat het hele terrorisme verhaal klinkklare onzin is? Dat alle maatschappelijke onrust hun eigen creatie is? Ik geloof er niets van en het is ook niet zo. Natuurlijk weten ze exact hoe alles zit. Natuurlijk weten ze exact wat ze aan het doen zijn.


In de politiek gebeurd nooit iets per ongeluk, elke handeling, elke vreemde, vage, ondoorzichtige regel, uitspraak of wet heeft een specifiek doel. We zien het niet omdat de veranderingen over een lange periode zijn uitgesmeerd, in stapjes gebeuren. Als ze in één klap doen waar ze zin in hebben (NWO) prikken we er zo doorheen en dan hebben ze meteen een revolutie op handen.


We weten dat die gasten zieke geesten zijn. Maar net als je denkt dat het echt niet gekker kan krijg je weer zaken onder ogen waar je je wild van schrikt. Zo ook nu weer. Moet je lezen wat ik nou weer vond, dit is toch gewoon niet waar..?


Eén op tien Nederlanders verdacht!

Minister Ter Horst wil de bevoegdheden van inlichtingendiensten opnieuw sterk uitbreiden. Vervoersbedrijven, banken en telecombedrijven moeten voortaan gegevens van individuele burgers en groepen verplicht aan de inlichtingendienst afstaan. Financiële transacties, vervoersbewegingen (denk aan de OV-chipkaart en het de TomTom, of het rekeningrijden), websurfen, telefoongesprekken - alles wordt, liefst live, opvraagbaar voor de AIVD. Ook andere, nog nader te noemen instanties en bestuursorganen worden verplicht mee te werken aan het leveren van gegevens over burgers. Weer een nieuwe wet in de maak, ditmaal eentje die bijna carte blanche geeft...


Het spijt me, maar ik kan me niet meer inhouden. De onvoorstelbare waanzin die dit kabinet telkens weer weet te produceren d.m.v. machtsmisbruik, leugens, bedrog en misleiding heeft mij nu tot een punt gedreven waarop ik niet langer “politiek correcte” kritische stukken kan schrijven. Het compleet negeren en afbreken van alles wat constructief, maatschappelijk verantwoord, (grond)wettelijk, creatief en gezond is maakt dat ik mij vanaf nu anders ga uitspreken, ik ga ze gewoon noemen zoals ik ze zie. Misschien raak ik op deze manier een gevoelige snaar bij die lafhartige haatzaaiers wat een discussie op gang zou kunnen brengen. Ik weet het niet meer, ik sta hiervan volkomen perplex!


Ongecensureerd:


Een aantal jaar geleden ging het gesprek in Nederland vaak over het gebrek aan vrouwen in de politiek, weet je dat nog? Met dank aan dooie lullen kabinet Balkenende X is daar toen iets aan gedaan, met alle gevolgen van dien.


Goeie genade zeg, wat moeten we dit nu bezuren!


Nu verkeert het volledige kabinet dan wel in een soort van massa psychose, die lijpe wijven spannen toch echt wel de kroon hoor. Ik bedoel - zonder af te doen aan de tirades van de door peroxide hersendode malloot Wilders - die Verdonk is verreweg de Überbitch van de de hele zwik - de vrouwelijke manifestatie van Hitler zullen we maar zeggen - maar nu is die ter Horst toch met een ongelofelijke inhaalslag bezig. Waar haalt die gestoorde Doos van Pandorra toch telkens weer de inspiratie vandaan voor haar waanzin? Ik neem aan dat haar grote voorbeeld “Conning” Rice is - de absolute wereld nummer 1 in de lijst van meest angstaanjagende vrouwen - aangezien elke handeling een exacte kopie lijkt te zijn van dit Amerikaanse evenbeeld.


Kontkorst ter Horst is nu echt alle realiteit uit het oog verloren. Denkt “Vice-Überbitch” soms, dat we in Nederland allemaal exhibitionisten zijn ofzo? Denkt die omhoog gevallen, gifgas schetende muffe muts werkelijk dat we het fijn vinden dat zij ons - samen met die Dikke Draak Rita - continu op de kop zit? What the f@ck?!


Voor wie werk jij eigenlijk? Voor wie laat jij je hoereren? Welke Corporate Pimp exploiteert jou? Je weet maar al te goed dat van al die miljoenen (CCTV) camera's in Engeland maar liefst 95% illegaal zijn. Je weet maar al te goed dat geen enkel onderzoek heeft kunnen uitwijzen dat die verregaande controlezucht ook maar iets zou helpen tegen de (zogenaamde) terroristen en/of crimineeltjes, het tegenovergestelde is eerder het geval. Hoe durf je!?!


Guusje, je hebt 6 lippen, en nog kun je nix fatsoenlijks uitkramen!?!


Ik heb er anders maar 2 nodig om mij verstaanbaar te maken; Guusje Teef 2, je bent een schande voor het vrouwelijk geslacht, sterker nog, voor de gehele mensheid. Jij bent geen mens, je bent mensonwaardig, een stinkend stuk duivelsgebroed. Ik gebied je om direct op te houden met je tirannie en per ommegaande al je krankzinnige handelingen te herstellen/terug te draaien. Of beter nog, treedt per direct af, dien onmiddellijk je ontslag in!


Je hebt nu alle geloofwaardigheid en respect verloren. Rot op, zwarte heks, sluip maar weg voor dat wij je in de cel gooien en de deur dichtlassen! En dat geldt voor al die nazi inteelt vriendjes van je. Jullie zijn niets anders dan een bende fascisten, moordenaars, bloedzuigers, monsters, snottrollen, vampiers, parasieten, lijkenpikkers, kadavermaden, psycho's, machtgeile roofdieren die euforie beleven aan het levend verscheuren van hun prooi!


Wij hebben genoeg van jullie zieke geesten! Hebben jullie dat godverdegodver dan nog niet door? Laat ons met rust! We pikken het niet langer. We slikken die waanzin niet meer, het komt ons de strot uit! Wij willen gewoon een vredig bestaan, zonder bemoeienis van big-brother debielen en zonder jullie oorlogen. Laat staan dat we daarvoor willen betalen!


ROT G%&$DVERD%$&MME OP!!!