donderdag 6 december 2007

Depleted Uranium


Wel G*#&$*DVERD*&$%*MME !!!!!


Vorige maand had Nederland al een totale verstandsverbijstering toen “onze” vertegenwoordigers als één van de weinigen tegen de VN resolutie werd gestemd over het verbieden van het gebruik van Depleted Uranium in wapentuig.


- naast de 122 stemmen voor de resolutie waren

er 6 stemmen tegen, nl;

de VS, de UK, Frankrijk, Tsjechië, Israël en Nederland -


Nu weten we onderhand wel hoe krankzinnig de hele regering is met alle waanzin die het produceert. We hadden na het uitbrengen van deze stem wellicht dan ook een beetje het gevoel dat het een “foutje” geweest zou kunnen zijn, nietwaar? Dit kon toch niet bestaan? Het kan toch gewoon niet waar zijn dat iemand het juist goed vindt om deze troep - als ingrediënt voor wapentuig - als massavernietigingswapen te gebruiken?


Wél dus! Vandaag staat er in propaganda blad de Volkskrant het volgende;

Nederland weer tegen VN-resolutie verarmd uranium


Géén foutje dus!!!


Was ik vorige maand al woest, nu kookt mijn bloed! Stoom komt uit m'n oren fluiten! Als het uitbrengen van deze stemmen de ware aard niet laat zien van deze snottrollen uit de onderwereld, dan weet ik het echt niet meer mensen. Wat is er G*#&^$&%#*&(*&$*DVERD*%$&^#&^(&$%*MME nu nog nodig om deze moordenaars uit de macht te zetten?


Ik ben het zat, en niet zo'n klein beetje ook! Het hele kleine beetje respect dat ik nog moeizaam vasthield voor de “machthebbers” is nu absoluut vervlogen. Dit is nu echt de druppel!


Hierbij doe ik een oproep aan iedereen over te gaan tot het doen van een burger arrest. Laten we die zieke geesten opzoeken, waar ze ook gaan. Bij elke vergadering, toespraak, whatever, daar zijn wij ook. Overal waar ze gaan en staan zullen we ze opwachten en confronteren met hun eigen waanzin. Overal waar ze hun klotekoppen laten zien, daar staan wij ze op te wachten om ze te arresteren.


De arrestaties dienen niet beperkt te blijven tot de leden van het kabinet. De hele overheid en aanhang kan direct opgesloten worden wat mij betreft wegens medeplichtigheid. Het was de taak van de overige parlementsleden een stokje te steken voor de waanzin maar hier is ernstig gefaald.


Verder doe ik een beroep op iedereen die geen zin heeft in de te nemen acties in ieder geval de burger ongehoorzaamheid eens nieuw leven in te blazen. Vanaf nu is het uit met hun spel, we luisteren niet meer naar hun waanzin. Wij weten zelf wel wat ethiek is, hoe we ons leven moeten indelen, wat goed is en wat niet. Weg met die vervloekte controle waanzin. Het is werkelijk van de gekke wat wij allemaal toestaan tegenwoordig, wat wij ons laten gebeuren, ons laten zeggen. Het is zo vreselijk ziek; aan alle kanten!


Uit de macht en in de Cel! Allemaal! En dan de deur dicht lassen! Bindt ze vast op een bed en dwing ze 24/7 te kijken en luisteren naar het wanhopige schreeuwen van hun slachtoffers. De afgrijselijke beelden van de gewonden, de zieken (straling, kogels, bommen, vuur, enz.) en de nabestaanden. Laat ze maar eens onafgebroken beleven wat ze aanrichten met hun omnicide, martelingen, ontvoeringen, verkrachtingen, plunderingen en ga zo maar door. En dan niet een fijne cel hier in Nederland maar een hok in de martelwerkplaatsen van Blackwater bijvoorbeeld.


Deze ambtenaren zijn “volksvertegenwoordigers”, of, zoals het zo mooi klinkt in het engels “Civil Servants”. Dit volkje hebben wij bepaalde handelingen toevertrouwd in de veronderstelling dat genoemden zich ook zo zullen gedragen. Niets is minder waar!


Nederland is schuldig aan diverse oorlogsmisdaden, lees de uitspraken van de diverse Tribunalen maar eens, of bekijk de filmpjes, maar informeer jezelf. Dit is geen slap gelul, dit zijn de feiten!. De Nederlandse overheid is schuldig aan oorlogsmisdaden en heeft de bevolking medeplichtig gemaakt aan deze psychose. Sterker nog, wij moeten hun massamoorden ook nog betalen!


Als dit kabinet iets heeft bewezen is het wel de volstrekte onbekwaamheid van handelen. Dit heeft helemaal niets meer te maken met volksbelangen. Staan we dit nu nog toe? Laten we Führer Balkenende later deze maand het EU Verdrag (lees grondwet) tekenen in Lissabon? Kunnen we de Balkenbende & Co überhaupt nog iets toevertrouwen?


Ik zeg NEE!


Als het aan mij ligt pakken we ze nu één voor één op en leveren we ze af bij justitie. Dit is niet enkel een slappe uitspraak gedaan achter mijn pc-tje, ik voeg woord bij daad en laat het de misdadigers ook weten. Ik heb de regering al geschreven hierover en zodra ik kans zie grijp ik één van die gevaarlijke gekken.


The time for a rEVOLution is now, not tomorrow! Een geweldloze rEVOLutie wel te verstaan, maar die hufters moeten in de bak, hoe dan ook!