vrijdag 7 december 2007

NEO-NSB


Aanstaande donderdag - 13 december - is het zover. Dat is de dag waarop de afgevaardigden van de Nederlandse regering in Lissabon het EU Verdrag (lees grondwet) zullen ondertekenen. Daarna hebben de 27 lidstaten een jaar de tijd om de gehele tekst te lezen en te ratificeren...


Sorry? Eerst tekenen en dan lezen? Als ik een hypotheek afsluit vraagt de bank mij toch ook niet eerst te tekenen om het contract vervolgens thuis nog eens rustig door te nemen? En wat nou als ik dan commentaar heb? Wordt de inhoud dan aangepast? NEE, natuurlijk niet!!!


Bovendien is de tekst van dit verraad verdrag niet te begrijpen, zelfs niet voor de meeste juristen, mede door de absurd vele verwijzingen in de tekst. Wat begon als een grondwet is nu een verdrag voor een ware uitverkoop van alles wat we tot nu toe hebben opgebouwd in dit land. Nog maar te zwijgen van onze soevereiniteit, die gaat ook door de plee.


Lees zelf de tekst maar. Zoek de verschillen tussen de “voormalige” grondwet en het verdrag!


Dit is verraad! De definitie volgens muiswerk hiervoor is:

niet trouw zijn of uitleveren aan de vijand


Of nog beter; Hoogverraad! De term hoogverraad volgens wiki: Hoogverraad is een verzamelnaam voor misdrijven tegen de interne veiligheid van de staat.


Hierbij doe ik een beroep op de (militaire) politie om dit tuig - mochten ze volharden en dit verdrag alsnog ondertekenen - bij terugkomst in Nederland direct te arresteren en in de boeien te slaan.


Leugen na leugen na leugen krijgen we te horen. Maar op één puntje geef ik ze - de West Europese landen althans - gelijk; de EU wordt inderdaad géén Superstaat - in de Oostblok landen wordt het tegenovergestelde verkondigd, daar wordt de EU juist als Superstaat verkocht! Door het ondertekenen van dit verdrag worden alle lidstaten zeg maar aandeelhouders van Europa Incorporated, of EU Inc. De EU wordt een mega-bedrijf met een half miljard werknemers. Wat zeg ik? Laboratoriumratten!


OPROEP


Nou, an me nooit niet!!! Dinsdag aanstaande hebben we nog één kans om onze stem te laten horen alvorens de Balkenbende vertrekt om dit stuk vuil te ondertekenen. Deze kans MOETEN we grijpen om dit tegen te houden. Als studenten massaal de straat op gaan vanwege een paar lesuren (je begrijpt me wel) dat kunnen wij toch met enorme aantallen het hele Binnenhof bezetten? Sterker nog, over zaken als deze moeten er genoeg mensen op de been komen om heel Den Haag te bezetten!


Laatste kans mensen! Dinsdag 11 december, aanvang 12:00 uur, op het Binnenhof

Link I

Link II


Laat deze Nationale Actiedag een dag worden voor de geschiedenisboeken. Dit wordt een dag waarvan velen in de toekomst gaan zeggen; ik was er bij! Reken maar dat er in de andere lidstaten ook demonstraties zullen komen, we staan hier echt niet alleen.


Dus neem een snipperdag, spijbel, meld je ziek of neem ontslag voor mijn part, maar zorg dat je aanwezig bent! Geen vrijbriefjes van moeder, geen excuses, geen gelul!


This is crunchtime people, be there!